Pitanja i odgovori

Kako možemo platiti?

Za sada u ovom trenutku plaćanja se vrše pouzećem

Informacija o tipovima dostave?

Rok za dostavu je 1 do 3 radna dana i to smo uzeli u obzir da je do 3 dana da ne dovodimo u zabludu bilo kog kupca.Poštarina koja se plaća na dostavu je 300 dinara po jednom paketu ali i ako su više proizvoda u porudžbini.

 

Da li nudite besplatnu poštarinu ili dostavu?

Naravno da za to postoji mogućnost. Sve porudžboine iznad 3000 RSD su besplatne. Ali isto tako nas uvek možete kontaktirati ukoliko ste naš redovan kupac da na kraju imate uvek besplatnu dostavu.

Reklamacija i povrat robe?

Da bi izjavio reklamaciju potreban ti je dokaz o kupovini. Uz svaku pošiljku dobija se dokumentacija kao potvrda o kupovini na vaš mejl. Dostavite tu vrstu potvrde i mi ćemo u roku od 3 dana vam odgovoriti o postupku reklamacije. Želimo napomennuti da je MELISA shop, jedina onlajn prodavnica koja nudi povrat i do 30 dana. Po tome smo jedinstveni na tržištu.

Kako da pratimo svoju porudžbinu?

Možemo vam i omogućiti, kontaktirajte nas svakod dana na broj mobilnog 061 321 64 12 ili putem mejla : melisa@gmail.com . Poslaćemo vam ID broj porudžbine pomoću kojeg ćete znati gde se nalazi vaš paket i kad stiže.

Da li šaljete proizvod u druge države ?

Nažalost ne. Trenutno MELISA shop radi za tržište Srbije.

Kako možemo kontaktirati podršku?

Mi smo uvek tu da vam pomognemo i da vam budemo podrška i tokom kupovine i posle kupovine. Možete nas kontaktirati na Live Chat dugme sa desne strane vašeg ekrana. Putem mejla melisa@gmail.com ali isto tako i putem telefona ili Vibera na broj 061 321 64 12.